top of page
  • תמונת הסופר/תמזל יעקב

ייעוץ און ליין מקוון או בנייד

.רכשתם דירה - מזל טוב ! משהו לא מסתדר לכם בסידור ואירגון הבית ואתם לא בטוחים שזה הסידור המיטבי עבורכם אתם מעבירים תכנית עם מידות ורושמים את הדרישות והרצונות שלכם ואני אשלח לכם את דעתי המקצועית בצירוף תכנית עם העמדת הריהוט המותאמת עבורכם.

איך זה עובד: אתם מעבירים תכנית בפורמט (DWG) עם מידות, וכל חומר נוסף שיעזור(תמונות של מצב קיים/תמונות של דברים שאתם אוהבים, גדלים של ריהוט וכדו'), ורושמים את הדרישות, הצרכים והרצונות שלכם. ובהתאם תקבלו תכנית מותאמת לצרכים שלכם :

ב. מתכננים שיפוץ קטן , רוצים לחדש ולרענן בכוחות עצמכם או סתם יצאתם להשלמת קניות לחידוש הרהוט בבית שלכם , מהססים , רוצים עצה ויד מכוונת או אולי ראיתם כמה אפשרויות ואתם מתלבטים ולא בטוחים מה יתאים יותר לבית שלכם . יש לכם הזדמנות להתייעצות טלפונית מהירה / אינטרנטית מתוכננת המלווה בתמונות של החלל המדובר ועד התייעצות שתאפשר לכם למקסם את הרכישה שלכם ולהימנע מטעויות יקרות

הייעוץ מיידי במידת האפשר – למעט מקרים בהן לא אוכל להיות זמינה , אז התשובה תהיה תוך 24 שעות כל מה שצריך הוא לצאת לקניות מצוידים בתמונות של החלל המדובר ואם מדובר ברהיט גדול אז להצטייד גם בשרטוט שהכנתם על פי מידות החדר . לפני שיוצאים שולחים לי הודעה ומבקשים ממני להיות זמינה למקרה שתהיו זקוקים להתייעצות מהירה .



18 צפיות0 תגובות
bottom of page